Framsteg

Vaknade vid halv tio av att regnet slog mot fönster rutorna. Jag måste faktiskt erkänna att regnet var lite efterlängtat. Det var harit så varmt nu på sista tiden. Visst är det härligt när det är varmt och så nu när det är sommar, men det behöver ju inte vara vid 35 grader utan kanske mellan 25-30 grader.
Idag blir det att åka ner till stan med Karin och Lollo, som jag inte har sett på jätte länge. Båda är skit bruna för dom precis har kommit hem från utlandet och så kommer jag där helt krit vit. haha ! Sen så måste jag faktiskt ut och gå. Har inte gjort det på ett tag nu så jag för ta mig i kragen och gå ut.
Annars blir det nog bara att ta det lungt och börja tvätta lite kläder.

Jag har även gjort framsteg ! Känner mig faktiskt lite stolt. Jag har gjort om lite i bloggen om ni har märkt det. Jag har fått bort ränderna och nu vill  jag få bort dom där fula bilderna som är längst upp men vi får se om jag lyckas ta bort dom.
Jag ska gå nu, ska gör mig iordning innan stan. Ska nog faktiskt lägga upp dagens outfit idag. haha ! om jag hinner och vill =)
Cioa.

Kommentarer
Postat av: JENNA

lite skönt med regn är det : )

2008-08-04 @ 11:10:04
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Lia

jobbigt med regn :/

här har dte regnat också buhu

2008-08-04 @ 11:11:03
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0