God morgon

Hej !
Hoppas alla har sovit gott. Jag vaknade vid nio i morse av att regnet smattrade mot fönster rutorna. Det känns som att hösten är på väg med stora kliv.
Sitter här och tänker på morgondagen. Imorgon är det nämligen dax för skolstar på en ny skola, ny klass och nya lärare. Ska bli riktigt roligt (hoppas jag i alla fall ). Men det är alltid lika roligt att börja något nytt.
Idag blir det att åka  ner till stan och ta dom dära korten jag berättade om igår. Sen blir det att kanske färga håret, ut och gå, göra iordning lite tills imorgon och vara men K och L.
Jag ska gå och göra mig iordning och lite sånt nu. Men ni får ha en jätte bra dag trots regnet . Ciao

Kommentarer
Postat av: ugglan

Hoppas att du kommer att trivas i den nya skolan. Minns vad nervös jag var när jag skulle börja gymnasit.... Lycka till!!

KRam Ugglan

2008-08-20 @ 19:25:36
URL: http://ugglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0