IKEA

hejsan !
Hoppas alla mår bra, själv mår jag prima ballerina. Sitter här och försöker komma på någon roligt lek som man kan köra på tjejkvällar och lite sånt.
Ska nämligen har tjejkväll snart så nu ni tjejer så får ni kolla era mobilen nog till vecka och vänta på en sms-inbjudan.

I helgen så var farmor,farfar, mormor och morfar här och friade mig i förskott. Fick ett presentkort av farmor och farfar så där har jag och varit och shoppat nu ! Så här blev det ;
Före:
 

Efter:


Blev ganska nöjd =) .
Vet ni vad ?! Jag ska måla om mitt rum till vitt och ha lila grejer till det. Tycker ni det låter bra? Jag som älskar lila också. Tror det kommer blir jätte bra ! Eller jag hoppas det i alla fall.
Men jag måste gå nu, ha de bra  !
Cioa <3

Kommentarer
Postat av: ugglan

SNYGGT!!. Du har verkligen bra smak. Själv så är jag inte så förtjust i lila men det blir nog bra i ditt rum.

KRAM UGGLAN

2008-08-27 @ 14:39:42
URL: http://ugglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0