Jag är född i en lite by,

Sitter just nu och lyssnar på musik. Föresten har ni hört, "jag är född i en liten by" men brolle jr ( Tomas andersson wij har skrivit den). Den är skit bra.
Ni får lägga Tomas andersson wij på minnet. Han är ju som otroligt bra. Om ni inte vet vem det är så är det han som sjunger evighet som caraola sjöng fast lite långsammare.

Idag har nog varit en av dom roligaste dagar vi har haft hittils i alla fall. Trivs jätte bra på skolan. Jag måste erkänna att jag var lite osäker när vi var där på uppropet men det var nog bara för att allt var nytt då. Men nu känns det bra.
Jag försöka uppdatera i bloggen lite mer så ni får kolla in den lite oftare.
Ska gå nu, ha det jätte bra! Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0