Kung i baren

Sitter framför tv och kollar på allsång på skansen. Haha! Just nu är der Robert Gustavsson. Han är alltid lika rolig.
Idag blev det en tidigt morgon. Blev väckt av att lill kusinen och moster vid halv tio. Hon är alltid lika glad! När vi slog på radion så var det kung i baren och då drog hon igång och dansa. Gud vad jag skrattade !

Jo, som ni kanske har lagt märke till så jag har lyckas byta färg och lite grejer på min blogg. Jag lyckades till slut efter många om och men. Jag vet inte riktigt hur jag ska ha det. Ni kan ju tipsa mig om ni vill =) . 
Jag har inte tid och skriva längre. Men jag skriver nog senare ikväll om jag inte somnar. Ha de bra ! ciao 

Dagens inköp: Antisktsvatten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0