Myskväll

Hallu !
Som ni kanske har märkt så har jag gjort om i bloggen igen ! Jag vet inte hur jag vill ha det så det får vara så tills jag kommer på något riktigt snyggt. Om jag någonsin gör det. haha !
Sitter just nu och gottar mig men chips som just nu har blivit blöta pga att min lilla syster klantade till sig. Roligt var det i alla fall. Fast som tur var så var dom nästan slut, men ingen av oss vill äta dom så.
Jag och syrran har en egen lite myskväll medans dom andra är borta. Vi var och åt mat på MAX och efter det gick vi och köpte chips och nu sitter vi här.
Just nu så är det 2 1/2 män på tv, och snart blir det jönsson ligan.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Ska upp tidigt imorgon. Jag måste faktiskt erkänna en sak. Jag sitter just nu och är avundsjuk på K och L dom ska nämnligen på Lars winnerbäck imorgon i Stockholm. Jag var ju på han när han var i Ransätter men jag vill ändå dit. Men jag ska åka bort så. Men det kommer fler gånger. Hoppas dom får det bra =) .

Ska packa lite nu. Tjohej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0