Rhodos !

Hejsan igen ! Nu var det ett tag sedan jag skrev, så nu är det dax igen tycket jag.
I veckan har jag inte kunnat uppdaterat för att jag har varit ner till underbara Rhodos. Jag kan ju börja med att berätta om resan ner til Grekland.
Det tog lite längre tid än vad vi hade räknat med. Det tog hela 16 timmar! Så här var det, att när vi hade luft så sa dom att inte noshjulet gick upp så vi var tvugna att åka tillbaka till gbg, och när vi ska landa så lufter planet istället och då sa dom att vi var tvugna att åka till Köpenhamn istället eftersom planet var där ifrån och alla tekniker fanns där så var vi tvygna att åka dit.
När vi kom dit så sa dom det går fort så vi behövde inte gå ur planet och efter kanske 20 min så fick vi det i alla fall och då sa dom att det skulle ta drygt 2 timmar. Efter två timmars väntan så sa dom att det kommer ny info halv två och efter halv två fick vi veta att planet skulle åka kl åtta. Så vi satt där över tolv timmar ! Inte kul ska jag säga dig och vi hade inte sovit på över ett dygn. Så där gick vi och väntade. Men vi kom ner till Rhodos till slut som tur var.

Det har varit en helt underbar semster i alla fall =) Mycket bad, sol och glass!
Det var 34 grader i skuggen ( Vet ej i solen), och lite mer än 27 grader i havet. Väldigt varmt ska jag säga er!
Men jag ska gå upp ur sängen å packa upp och så nu. Ha de bra så hörs vi,.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0