Rött

Idag har jag ägnat min dag nere på stan men K och L ( Även mamma och syrrorna innan K och L kom ner). Innan K och L kom så var min minsta lilla syster iväg och tåg hål i örat för första gången. Efter det första hålet satt och och grät jätte mycket och ville inte ta det andra, så jag sprang iväg och fick köpa glass och en klubba till henne. Hon ville verkligen inte ta det andra men det gjorde hon i alla fall och hon gärt och grät. Men det gick bra till slut som tur var ! Nu sitter hon och är jätte glad över att hon har örhängen.
Nere på stan blev det lite shopping inför skolstarten. Hitta mig ett par convers skor på rea och så köpte jag även 5 block för 50 kr på gallerix.
Trodde faktiskt jag skulle sitta här och vara jättenervös ni men som tur är så är jag inte det. Det enda jag är rädd för  imorgon är det att jag inte hamnar i samma klass som S men det tror jag och att dom ska säga mitt namn fel inför alla. Men det ska nog gå bra, ska ni se.
Jag hoppas alla mår bra och har haft en bra dag idag! Jag är på bra humör men jag vet inte i fall det är för att vi börjar nytt imorgon eller var det är.
Jag tog inte ett kort idag. Det var dyrt så jag tar ett kort från förra året som få duga.
Förut så var jag och mamma till bergvik en sabbis för att köpa hårfärg så nu har jag ny färgat hår i för imorgon men det är den samma som förut. Lite röd brun aktig.
Men jag ska gå ner och ringa ett samtal nu. Ha en jätte mysig kväll nu i regnet.
Kram !


Kommentarer
Postat av: ugglan

Hm.... Hål i öronen gör faktiskt ont att göra.... Men vad snäll du var som fixade glass och klubba!! Nu är det gjort ivarje fall och jag kan tro att hon är stolt!

Kram Ugglan

2008-08-20 @ 22:00:38
URL: http://ugglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0