Ruggit väder

Blev en tidig dag idag också ! S sov nämnligen över idag och hon skulle till Örebro tidigt. Men det gör absolut inget jag måste verkligen börja vända på dygnet. Det gick i början men sen så gick det inte så jätte bra. haha, men det är sånt som kan hände ibland.
Sitter just nu och lyssnar på sommarpratarna i SR. Fast jag lyssnar på repriserna. Måns var verkligen det bästa. Om ni har tid och lust så måste ni lyssna på han.
Jag har just nu packat klart. Ska även hinna städa innan jag ska dra iväg till L. Det är så ruggit väder så vi har nämligen bestämmt att vi ska se på OC. Man blir "besatt" av den serien. Om man har börjat sett på några avsnitt så kan man verkligen inte slut.
Jag ska hoppa in i duschen nu och så. Ska försöka hinna skriva lite sen. Cioa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0