Tacochips

Tjenar på er ! Sitter just nu med en liten skål tacochips. Gott är det i alla fall. Är det någon än jag som blir beroende av tacochips? För när jag har tagit ett så kan jag inte sluta.
Jag måste även säga att min dag blir bara bättre och bättre även om det för tillfället ösregnar. Jag kan börja att berätta att det är 25st som läser min blogg. Jag vet att det inte är speciellt mycket. Men det är mycket för mig som i början inte hade någon läsare. Eller jo sara. haha ! Sara är min trogna blogg läsare.
Jag fick även ett ryck förut när vi kom hem ifrån stan och började städa min garderob det tog lite mer än två timmar. Jag tror aldrig min garderob har varit så ren som den är just nu. Vi får väl se hur lång tid det tar innan den blir stökig igen. !
På stan köpte jag en hel vit tröja och så fick jag även ett på pilgrims örhängen av karin och lollo. Tack så jätte mycket <3.
kvällen blir nog att vara med karin, lollo, emelie och sara. Ska nog hem tidigt måste börja vända på dygnet. haha !
Ska gå nu, ha de så jätte bra. Cioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0