Tisdag

Hej på er !
Sitter just nu här och funderar på vad jag ska skriva om. Ibland kan det verkligen vara svårt och komma på något bra eller roligt som ni vill läsa om.

Sitter även här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, för imorgon så ska jag och K ta kort till vårat busskort. Vi får inget sånt där för vanlig buss utan vi får kort för länsbuss. Vi kommer bli som på dom på sällskaps resan när dom ska ta kort till liftkorton att vi får springa ut och in i en fotoautomat. Kan verkligen se mig det framför mig.
Ikväll blir det bara att ta det lungt och vila lite innan skolan drar igång på torsdag. Ska bli riktigt kul att börja en ny fas i livet, eller hur sara !
Förut när jag och S var till bergvik och kollade ut vad jag önskade mig av henne när jag fyller år, så hade jag rena tuer. För jag har önskat mig en klänning av henne som var slut inne i stan och så sa dom på bergvik att den inte fanns där, men när jag kollar blev några andra klänningar inne på gina så plötsligt står jag bara och håller i den och det var den enda som fanns kvar och så trodde jag såklart att det inte var i min storlek men det var den. Gissa och jag och S var glada! S hade verkligen försökt och så tag på den och så hittar jag den bara av en ren slump.
När vi har på bergvik så passade vi även på att kolla på friidrotten inne på expert. Trodde det skulle gå bättre för Holm men det gjorde det dock inte. Men där emot gick det väldigt bra för Wissman. Han är den förska svensken sen 1952 (tror jag mamma sa) som har kommit vidare i final. Och den första nordbon sen 1972. Sitter här och håller tummarna för dig ! Är det någon som vet när finalen är ? Har inte en susning om när den är. Jag har säkert sånn otur att den är när vi är i skolan.
Ska sätta mig och mysa lite framför tv:n nu ha de bra. Cioa

( Vill även ge ett bok tips nu när det är så ruggit väder ut och den är Eldens hemligehet av Henning Mankell)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0