Trött

Sitter/ligger här i sängen och försöker se på film men det gå inte så jätte bra. Har ni sett Love story någon gång. Den är väldigt bra fast gammal. Filmen är romantisk men sorlig.
Idag har jag varit med sara hela dagen. Igentligen skulle jag följa med mormor och dom hem tills på tisdag men det blir för stressigt eftersom vi ska utomlands på lördag så ska jag städa, tvätta mm innan jag åker.
Jag och sara hann se på 4 filmer och sen så var vi med typ tolv personer. Det var inte så jätte kul eftersom när man är så många så blir det oftast så att man gå i små grupper och det är inte så jätte kul.
Jag kommer inte på något och skriva nu men jag ska nog fortsätta se på filmen. Ha de bra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0