01.30

Tjaba !
Kvällen vad lika rolig som igår. Vi hade hit folk idag på mat förut. På menyn stog det julmat. Mums. Efter maten så åkte jag iväg till Karin i drygt en timme. Hemma hos karin bjöds det på popcorn och dricka. Vi skulle se på en film, men jag vet inte om det var någon som kollad på den . Mitt i filmen så åkte jag hem. När jag väl kom hem så blev det lite fika och prat. Kan ju säga att det är ett roligt "gäng". Det är alltid lika kul när vi träffar dem. Vi kom på ett nyårslöfte som vi ska göra tillsammans och om vi inte gör det ska vi böta. Jag ska köra sten hårt med det. Kan berätta mer om det någon annan gång.
Sedan började vi leka en lek som gick ut på att alla skulle ha en mössa på huvudet. Sen får alla en lapp så ska den brevid skriva en kändperson som den är lik. Sen sätter man lappen på pannan. Sen så går det i tur ordning och när det är ens tur får man fråga en fråga tex är det en kille och så svara men ja eller nej. (Det är bara ja och nej frågor).  Om svaret är ja så är det ens tur igen och fråga en fråga och om svaret är nej så går turen vidare till en annan. Förstår ni ?
En rolig lek vad det i alla fall. Eftersom Jocke satt bervid mig så skulle jag skriv en kändis på han och han fick bli Tony Rickardsson. Måste säga att han passar bra som den rollen i alla fall. Själv så satt Julia brevid mig så hon skrev att jag var lika Björn Borg. Ni måste testa den leken någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0