6/12

Godmorg på er !
Måste berätta att jag har åkte på en förkyldning. "/ Vill inte bli sjuk nu, eller bättre att vara det nu än på julafton. Idag blir det att åka väg till mormor och morfar för det årliga pepparkaksbaket. Efter det vet jag vad det blir, men det blir nog att hyra film denna lördagen också.
Idag är det bara 18 dagar kvar till julafton. Längtar som bara den. Men tiden går fort när man har roligt så de här dagarna fram till julafton tror jag faktiskt kommer går fort.
Nästa vecka är det sista vecka vi är ute på APU så efter det blir det att återvända till skolan i frya dagar. Jag saknar faktiskt skolan och klassen, men speciellet mina brudar. Men det ska bli kul och komma tillbaka till skolan fast det är inte mångar dagar vi hinner träffas men men.
Nu står de nere och väntar på mig i hallen. Ha en jätte bra dag  !

Cioa. Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0