Bakning

Idag blev det att åka till maxi för att handla lite grejor till bakningen. Det var toltalkaos på bergvik. Det var verkligen folk överallt plus att det var proppfullt på parkeringen. Som tur var så var vi inte där så länge. När vi kom hem så blev det dax för bakning.


Riktigt gott blev det som jag och syrran bakade fast riktigt mättande så jag sitter här nu och är mätte som bara den.

Imorgon blir det att storstäda och så ska jag nog ut på en långpromenad om jag hinner. Känner mig lite stressad nu innan jul. Men en sak som är klar är alla juklapparna. Den bästa pressenten jag köpte blev faktiskt till pappa. Är jätte nöjd med den inköpet.
Föresten! Maria om du läser detta så har jag skapat en träningsbok nu, så efter nyår så blir det hårda tag med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0