Hej mitt vinterland

nu är jag här..... Har snöat hela dagen så nu är det jätte mycket snö på makren. Underbara Karlstad ligger under ett vitt vintertäcke. Hoppas snön ligger kvar i två veckor till. Vill ju att det ska vara snö på julafton. Så idag blev det att slå på ipoden och lyssna på julmusik.
Imorgon är det min sista apudag. Kommer faktiskt sakna det, men det ska även bli kul och komma tillbaka till skolan. Har saknat klassen så otroligt mycket. <3
Imorgon blir det lussevaka ! Ska bli skit kul, eller hoppas det. Jag är jätte nyfiken på vilka filmer de ska visa. Eftersom det börjar vid tolv imorgon kväll så blir det hem och sova efter jag har slutat. Måste ju hålla mig vaken under biofilmerna annars så är det ju inge kul.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0