Hemma

Nu är jag hemma efter helg med mycket åkning fram och tillbaka. Hoppas eran jul har varit bra även om det inte fanns något julkänsla, eller det kanske fanns det går några. Min har varit super bra i alla fall och kan säga er att jag har tröttnat på all julmat.
Vet ni ? Det är en jätte bra film på kanal fem nu som heter Shakespear in love. Har sett den filmen så otrligt många gånger men jag tröttna aldig på den. Älskar den filmen.
Var även lite på rean och små shoppade i helgen. Kan ju säga att det var så otroligt mycket folk, men kläder kom jag hem med i alla fall. Chockade nog kom jag till och med hem med en bok. Började små läsa i den igår men kunde inte sluta för det var så bra. (Bokens namn är "om jag kunde drömma" ).
Ska kolla vidare på filmen. Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0