Julhandel .

Igår blev det att åka ner till stan med Jonas och den minsta syrran för att julhandel. Mys mys. Hittade en julklapp åt mamma så nu är det bara pappas julklapp kvar. Vet inte riktigt vad jag ska köpa än men jag får se vad det blir.

Usch på att vara förkyld säger jag bara ! Hoppas att hostan har minskat lite tills på fredag bara.
Och så har kylan kommit tillbaka igen plus att det har snöat lite i natt men det är inte mycket snö och hurra för. Var ute med barna men vi fick gå in för att det var så kallt ute. Usch på det med !
Jag är extremt sugen på att läsa boken "Om jag kunde drömma". Men tror jag ska åka ner till bibblan med lillsyrran så kan jag låna den. Till veckan blir det förhoppningsvis att se den filmen men karin. (Twilight).

Idag har det varit en helt undebara dag även om den har varit jätte kall. Hur har eran dag varit ?
Kort sammanfattning av dagen:
- vaknade
- cyklade iväg till min APU-plats vid nio
- Pysslade
-luciaträning
-Ut i kylan
-Lunchade med sara
-vilade med småbarna (måste erkänna att jag var nära på att somna själv)
-pysslade
-slutade, och åkte ner till stan med sara
- åkte hem och åt
- följde med och kollade på lillsyrrans lucia tåg
och nu sitter jag här och kollar på tv. 
Pussochkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Den heter Elisa dancing (om jag nu minns rätt) :)

2008-12-10 @ 19:44:57
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Erica

tråkigt med förkylning mitt upp i julklappshandlandet ! hoppas det går över innan julen kommer. DEN filmen funderar ja skarpt på åxå, många som har sett den å tycker att den är jättebra :) KRAAM!

2008-12-10 @ 22:18:23
URL: http://ericuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0