klagomål

- jag kan verkligen inte sova
- Det är kokhett på rummet och även är inte värmen på
- Förkyldningen blir bara värre
- Pumpen till min fisk åker snart ut genom fönstret
- Jag är otroligt uttråkad så det finns inte
- Får panik för mitt rum ser ut som ett bomdnedslag
- Att jag har så himla ont i örat och ont i halsen

Är på ett bra klagohumör känner jag. Jag kan verkligen inte somna och det finns ingenting att göra. Min förkyldning har dock blivt värre. Inte kul !
Snart är 2009. Tiden går så otroligt fort, eller i alla fall detta året. Hoppas erat år har varit bra. 2008 började riktigt bra för mig och slutar på samma sätt. Har riktigt många minnen ifrån 2008. Det är bara två dagar kvar att invänta för det nya året.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0