Lucia

Natten går tunga fjät
runt gård och stuva.
Kring jord som sol´n förlät,
skuggorna ruva.                                                                                
Då i vårt mörka hus
stiger med tända ljus
Sancta Lucia, Sancta Lucia....

Natten spenderade vi på SF. Vi hade faktiskt riktigt kul, även om den sista filmen inte var så bra. Lussevakan började vid midnatt och slutade inte förns halv åtta. Måste faktiskt erkänna att jag somnade i sista filmen, men det var bara i en kvart. Vaknade faktiskt av att Linder satt och pratade med de andra om att de skulle måla mig och karin i ansiktet medans vi sov.
Innan alla filmer så hade Cubus ordnat en modevisning som var väldigt dryg måste jag säga. Den första rundan de gick så var det helt ok att kolla på men efter det så tappade man tålamodet och ville att det skulle ta slut.
Men det var en riktigt kul kväll. Sen blev det att ta bussen hem för att sova. Riktigt skönt vara det att sova och vaknade inte förns efter två.
Dagen idag blir nog att plugga matte och sedan får vi se vad det blir.
Och så vann kevin idol igår. JIPPY!
Igår var det min sista APU dag. Kommer faktiskt sakna det dagiset jag var på. Har haft det jätte bra där. Men nu blir det att återvända till den efterlängtade skolan.
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0