Måndag

Nu är det inte många dagar kvar till jul. Det finns verkligen inte julkänsla och det känns verkligen inte som att det är julafton om bara två dagar. Tiden har verkligen gått fort detta år.
Kvällen igår blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Mitt upp när jag stog och städade som kom Jonas och Putte så blev det att vara med dom. Sen kom vi på att vi skulle på bio så vi ringde även hit sara. Men ingen bio blev det till slut utan kvällen slutade med att vi åkte och hyrde film och satt i jonas soffa. Vi somnade vid fem eller jag somnade lite tidigare än de andra. Men det var en lyckade kväll !

Kvällen idag blir att spendera hemma hos sara. Vi får se vad vi hittar på men det blir nog bara att ta det lungt . Ska gå nu. Ha en bra kväll. <3




Kommentarer
Postat av: Jonas

DET VAR SKITKUL! :D

2008-12-30 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0