Mormor och morfar



Hejsan !
Dagen idag spenderade jag hemma hos mormor och morfar. Där blev det pepparkaksbakning. Även om jag inte bakade så mycket men syrrorna gjorde det. Måste säga att det var väldigt mycket snö där uppe. Mycket mer än här i alla fall. Hoppas att den snön som är här ligger kvar ett tag till, så blir det lite snö till julafton. Efter pepparkaksbaket så åkte jag, mamma och mormor upp till lidgården och kollade i inredningsaffären. Det finns så otroligt mykcet fint där. Fick välja ut några grejer jag ska få i paketkalendern.  LÄNGTAR tills jag får öppna de paketen !
Kvällen blir att se på film och mys med familjen.
Ha en bra kväll !

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0