eyecandy

Sommar, sommar , sommar ! Det är verklige sommar här hemma. Fast jag det känns inte som det. Sommarlovet börjar närma sig sitt slut med stora steg. Suck !

Var en sväng på stan igår och såg en hel del massa gott ögongodis. Såg en midjekol på gina i jeans och även en på MQ fast det var inte en i jeans.
Är verkligen kär i dom  ! Ska nog ta mig och kolla i plånboken efter kusten och köpa någon av dom. Om jag har råd det var det också.
Jag köpte armband till bröllop vi ska till på lördag och så har jag äntligen köpte en efter längtad hårblås ! Den funkade bra också. Jippy.
Ska fortsätta kolla på sex and the city nu. Föresten jag såg den filmen för ett lite tag sedan. Ni som inte har sett den måste verkligen se den. Den är extrem rolig och verkligen värd att se.

Byebye !

Kommentarer
Postat av: Nilla

Heej, tack för kommentaren! Jag fattade verkligen ingenting heller innan, men satt flera, flera timmar en dag och fick tillslut lite koll.

Men titta in på http://designadinblogg.se. Där finns en massa hjälp att få! :)

2008-07-25 @ 14:23:56
URL: http://niiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0