Kul med förändrigar

Sitter här och funderar hur jag ska börja få fler att läsa min blogg. Men jag ska börja skriva mer om mina intressen. Min blogg är ju inte så jätte kul att läsa. Jag skriver inpircip nästan lika saker varje dag. Idag har jag gjort ... ! Så är det nästa jämt.
Jag tror jag inte har berättat vad mina intressen är igentligen. Det är kläder, kompisar och accosearer. Jag älskar verkligen att shoppa och in för skaffa nya saker till min lilla walk in closet. Det är alltid lika kul att köpa nya accosearer. Måste erkänna att jag inte köpa så mycket smycken och sånt men det är verklien jätte kul att gå och kolla och sen lova sig själv att köpa det senare när man får råd. Jag har ju glömt två intressen. Det ena är Lars winnerbäck. Älskar verkligen hans musik och så gillar jag även inredning. Ni som känner mig väl vet att jag gillar att möblera om på mitt rum och sånna saker.
Möblerade faktiskt om igår. (Skräll tänker ni nu) thihi. ! Jag ska nog även börja med att lägga ut dagens outfit om jag hinner ! Jag ska gå och göra mig i ordning nu. Ska nämligen snart ner och in för saffa mig en ni hårblås och det är verkligen på tiden !
Cioa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0