Tjoho !

Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen, men det blir så när man har fullt upp.
Idag ska jag vara med karin, anton och markus. Vi skulle till skutberget och grilla men vi får se om det blir något med det eftersom det åskar ute.
I onsdags var vi på Rix fm festivalen. Kul var det =) . F*n vad jag längtar tills nästa fredag, då blir det nämnligen att åka och kolla på underbara Lars winnerbäck. Längtar i alla fall !
Har jag berättat att jag kom in på BF ? Det blir i alla fall jag och sara som ska hålla ihop tre år till. Kul ska det bli i alla fall. Eller hur sara ?!
Aja, ska plocka undan och lite grejs på mitt rum nu. Ha det underbart <3

Kommentarer
Postat av: sara

det kommer bli jätte roligt :D du och jag livet ut <3

2008-07-12 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0