hallo där !

Idag är det torsdag ! Tog faktiskt mitt först dopp idag i värnen. Det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara.
I skolan så hade vi språkfotboll, där språken möter varandra i fotboll. Såklart spanskan vann (som vanligt =P ) och vi i franskan kom såklart tre eller fyra. Kommer inte ihåg, men dåligt var det !
Sen så har farmor,farfar,mormor och morfar varit här och fira systerryster som fyller hela 14 år imorgon. Grattis till henne <3.
Sen så blev det av till skutberget där vi badade och lite annat. Efter det blev det hem och ducsha och sedan till maxi för att handla mat och sen tillbaka till skutberget där vi hade en lite picnick eller vad man nu ska säga =).

Just det vi hade även orgientering idag ! Gick faktiskt skit bra. Vid sjuans kontroll luktade det skit äcklig och när vi tittar oss om så ligger det en död räv bervid oss. Fy f*n vad äckligt det var. Skrek gjorde jag också. Han var helt platt, och så hade den inga ögon och så såg man sklättet och huvudet bara ! Usch var äckligt det var.

Ihelgen blir det att ligga och steka så att men blir lite brun till "balen" och skolavslutningen. Har inte lagt in någon bild på klänningen än, men jag ska göra det snart om jag hinner ! Är upptagen hela nästa vecka så jag ska försöka i alla fall.

Om man sammarfattar dagen så hade den varit hyffsat bra faktiskt ! Speciellt när vi var ute på skutberget förut, har inte skrattat så mycket på länge! <3
Aja ska sova nu, ska upp tidigt.

Tingelingt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0