Kladdkaka och jordgubbar !

Sitter just nu i köket och väntar på att anton ska komma hit. Vi ska nämnligen äta kladdkaka och jordgubbar, fast kladdkakan blev inte som den brukar, utan den blir törr och så var det för lite kakao i. Jaja, vi får se hur det smakar, jag tar nog glass till istället, haha !
Idag så blev det vanliga, stan. Har varit det två dagar i rad nu och så ska jag dit imorgon igen, fast då ska jag luncha men farmor och så ska jag köpa en munkjackar och en långa cardigan.
Jag känner mig faktiskt ganska hurtig, har faktiskt tränat två dagar i rad nu =D . Har varit med lollo och tränat i wåxnäs hallen.
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag ska nog gå och fika lite nu. Hahah !
Ha de så jätta bra. Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0