Onsdag 4/6

®Jaa, nu är det bara en veckan och en dag tills vi står utan för skolan. Aja, ska inte skriva så mycket om det nu. Får skriva mer om det nästa fredag.
Idag var det typ sista dagen men normala lektioner. För imorgon på no:n så har vi inte mycket och göra blir nog mest slapp, sen på gympan så ska vi orgentera eller springa spåret men eftersom jag redan har sprungit det så ska jag orgentera med olle boy.
Sen så slipper vi so;n, matte blir också slapp och sedan blir det språkfotboll! Då alla spårk möts i fotboll. Vi i franskan kommer förlorar som vanligt+att vi slår ihop oss med svensk/engelskan.
Men kul ska det bli !
Det är gött och bara gå i skolan och slappa. Men jag kommer sakna alla som tusen när vi går ur. Vi satt och pratade gammla minnen förut som allt var igår. Åå, nu ska vi inte prata om det för i så fall kommer jag bara skriva gamla minne och det för jag göra på fredag om det är så =) .
Vill just nu ligga och sova, men då kommer jag inte somna ikävll + att jag ha en hel del att göra.
Måste snart städa rummet, men jag orkar inte men jag får ta mig i kragen och städa.
Senare i kväll blir det antaligen ut och springa eller ut och gå. Måste igentligen springa, det är ju snart stadsloppet =D haha !
Aja, ska ta ett ryck och städa nu.

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0