Sommarlov

Hej ! har inte skrivit på länge men jag har haft fullt upp. Måste skärpa mig !
Jag saknar redan klassen <3 . Jag vill verkligen inte gå ur nian. Vill gå kvar. Vi hade även bal förra veckan + att vi var till liseberg.
Det var skit kul på liseberg, även om det inte var så jätte varmt. Vi var så klantiga och åkta flum ride typ det första vi gjorde och jag blev så jävla blöt och var inte trorr förns vid sju - åtta där någon gång så jag frös väldigt mycket.
Men kul var det i alla fall =)
Det känns verkligen inte som att vi har sommarlov. Fast det är skit skönt att sova ut efter allt slit.
Just det  ! jag har inte lagtut bild på klänningen än =O . Förlåt men har inte hunnit. Det är inte så stor idé att lägga ut bild på den nu. 
Men jag ska faktiskt ha den när vi ska på bröllop i sommar så jag kan lägga ut den då. Denna gång lovar jag faktiskt ! 
Har inte tid att skriva mer nu, måste gå och göra mig i ordning! 

Ha de bra, Pusshej <3 


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är verkligen wonderbart med sommarlov :D

2008-06-18 @ 21:23:01
URL: http://juewhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0