Söndag !

Jag hoppas alla har haft det en bra midsommar ! Det har jag har haft en jätte bra midsommar i Munkfors.
Jag åkte dit i onsdags men min moster, Nellie och jimmy. Dom kom hit och hämtade mig vid tio.
I Torsdags kom Erika och hälsade på. Det var kul och se henne har inte sett henne på jätte länge. Får väl passa på när jag var där.
På midsommarafton så kom, lottan,wiliam och gammal mormor ( eller oldemor som hon säger. Hon är norsk). Trevlig var det. Åt faktiskt sill för första gången det var sådär. Vi hade även beck maraton, eller vi såg en i torsdags, två i fredags och en i lördags.
Hade i alla fall en jätte kul helg =) . Det är alltid lika kul när man får umgås med sin knasiga moster.
Ska även lägga ut lite bilder.
I går så kom mamma och dom andra och hämtade mig + att vi åt mat där. Mummmmms ! Har ätit jätte onyttigt denna helg/vecka så imorgon börjar min nyttiga veckan. Var även ute och sprang idag man karin. Känner mig inte direkt i form. HAHA !
Jo jag och karin sprang stadsloppet den 14/6. jag sprang på en timme och fem min inte så jätte bra men jag får springa på bättre tid nästa år. Ska ligga i hårdträning nu. Ja vi får väl se hur det går.

Just det, jag har inte berätta detta men jag och Anton blev ihop en 18/6 <3- Gillar honom jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0