Städar dagen.

Tjaba ! Nu har jag faktiskt städat klart hela övervåningen. Känner mig faktiskt lite stolt. Trodde faktiskt inte jag skulle hinna med allt jag ska göra idag men det hinner jag nog eftersom jag redan har städat klart.
Det som jag har kvart att göra idag är;

* Måla mitt tidningsställ vitt
* Skicka över bilderna till min moster
* Skrura glovet
Och sist men inte minst
* Vara med anton
Jag kommer nog hinna allt innan fyra ska ni se.

Igår kväll så var jag hos lollo och kollade på film men Annie, Karin och Emelie. Vi spelade lite netendo wii innan Annie kom. Det är så jävla kul och spela det ! Vill så gärna köpa ett men jag är rädd att jag tröttna på det men jag får nöja mig men PS2 =) .
Efter vi hade sett på filmen så fick vi skjus till Klaraviksgrillen fast då var inte emelie med för hon och Marie var hemma hos henne.
Jag älskar verkligen kycklingsalladen på Klaraviksgrillen ni måste verkligen testa den. Love it !
Sen så tog vi bussen hem och satt hos lollo och pratade lite hade inget annat och göra.
Kvällen slutade vid tio någon gång efter det eftersom Karin och lollo skulle upp och jobba idag.
Ska börja skura golven nu  ! Ha de bra  ! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0