Stan

Det känns verkligen inte som att det är sommarlov, men jag tror att det inte känns så för att det är så dåligt väder. Det har regnat för det mesta men efter regn kommer solsken. haha ! Nej men nu är det soligt men det blåser ute och så är det rätt moligt. Men huvudsaken är att det är sol i alla fall.
Snart ska jag ta bussen ner til stan och vara med angelica från konfan =) Var ett tag sedan jag såg henne. Eller jag vet inte om jag ska ta buss eller cykel.Har inte bestämmt mig ännu.
Vid sex-sju tiden så ska jag, Lollo & Karin träna i w-hallen. Bara för att det är sommarlov så ska jag inte sitta och slappa.
Kvällen blir nog rätt lung. Det blir nog det vanliga att jag kollar på grey´s anatomy. Har en säsong kvar och kolla på. Det är så jävla bra !
Borde faktiskt städa garderoben snart, men vi får se när det blir. Har typ bara släng in kläderna, har inte orkat hägt upp de.
aja jag ska ringa karin nu. Ha de bra ! Tiningeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0