11 maj 2008

Sitter just nu och kollar på film. Jag och mamma hyrde nämlingen film igår men jag somnade i den så jag ser på den nu istället.
Idag har jag varit på scala teatern nästa hela dagen. Har haft två dansuppvisningar och så hade vi genrep vid tio i morse så jag är ganska trött nu.
Men bra gick det i alla fall. ! Gjorde mitt bästa, trodde det skulle gå värre.

Just det ja ! På torsdag ska gym-ansökan vara inne och jag vet inte om jag ska gå BF eller florist. Jag har verkligen besluts ångest. Vi får väl se vad det blir. Skriver om det på tisdag vad jag valde eftersom jag ska skicka in ansökan då.
Glömde berätta att jag,K och M ska vara med och springa stadsloppet! Först skulle vi åka inline men nu har vi ändrat oss så vi ska springa. Så jag och K ligger i hårdträning.
Vi ska springa 2,5 km två gånger i veckan och på söndagar ska vi springa en mil eftersom dansen har slutat också.
Bara vi inte kommer sist, nej då men det kommer nog gå så bra så.

Här kommer bilder sen picknicken :
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0