För bra för att vara sant

Hejsan svejsan.
Sitter just nu och käkar ett äpple och ser på gossip girls men just nu är der reklam.
Känns som inte jag har sovit ut på flera dager är verkligen jätte trött. Hade musik prov idag. Det känndes som det gick jätte bra i alla fall. Svarade på alla frågor förutom en som jag inte fattade, får väl se hur det går.

Imorgon är det rörelsedag i skolan så då ska alla nior åka och spela rugby eller nu hur det stavas och sen så ska vi spela brännboll.
Vi fårse hur det går.
Ska även till vårldcentralen innan med mitt knä, vi får se vad dom säger. Gör fortfarande ont. =/

Idag på engelskan så sa marko något som jag dog av skratt av. Han sa nämligen att han var kusin men Zlatan. Inte för att jag tror det för sen så sa han att han han var tremäning med han så aa. Och så sa han jag kan skriva hans autograf till dig om du vill, så nu har jag hans autograf fast skriven av marko. haha! Roligt var det i alla fall.
Kommer inte på något och skriva nu, men nuj börjar det på tv:n så, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0