Fredag

hejhej =).
Här är helt jävla underbart. Är på ett sånt bra humör. Det ver 30 grader grader ute. Kan detta bli bättre? Imorgon och på söndag ska det bli ännu varmare så då blir det att ligga å pressa.
Idag låg jag ute och solade lite men inte mycket. Sen vid fem så åkte jag, karin och lollo till stan för att ha en liten pickinick.
Vi kollade även lite i affärer först, hittade faktiskt ett par skit snygga solglasögon. Ska lägga in bild så ni för se. Sen var vill till konsum och köpte vindruvor å lite mums mums, vi var även till sjökvistens ost och köpte baugette.
Vi var vi pråmen och hade en liten picknick och där händer det endel, tex att lollo rullade i karins baugette så hon fick cyrrusås på klänninge, rolig var det ska jag lova !
Efter det åkte vi till FB-kullen men det var vi inte länge för jag klagade att det var mycket mygg och det var det ska jag säga er !
Sedan tog vi våra cyklar och åkte hem hit till mig och typ gjorde inget men men, kul har vi haft det.
Ska sova nu nattinatti  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0