God morgon

Godmorgon.
Sitter just nu bosatt i soffan och kollar på Vakna med the voice, och så väntar jag även på att sara ska komma så vi kan ta vara cyklar och cykla till skolan.
Idag blir det en lång dag vi börjar tjugo över åtta och slutar tjugo i fyram drygt ! och sen inte nog med det så är det sista plugg dagen idag. JIPPY ! Fan (ursäkta att jag svär) vad gött det ska bli och göra det sista provet imorgon, sen så ska jag bara slappa och ha de gött och sova ut tror jag.
Jag har även betämmt mig vad jag ska ha på avsluitningsmiddagen nu. Det blir förra årets skolavslutnings klänning. Den är vit i siden typ och så är det ett svart band på och en svart rosett. Den är i från MQ den finns även i år. Kan lägga ut den på bild också så nu får se.

Nu ska jag nog gå och göra ordning mig i håret och sedan cykla till skolan. Ha de så bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0