Hårdtränign!

Tjabba tjena hallo !
Jag och K har börjar våran hårdträning. Vi ska nämlingen vara med i stadsloppet den 14/6. Vi springer 2,5km två gånger i veckan + en mil varje söndag. Vi ska i alla fall inte komma sist. Men det kommer nog gå så bra så .

Hittade äntligen en klipptid som är efter skoltid v.24. Är fullbokat överallt utan hos min gamla frissa så där fick jag klipp tid dagen innan skolavslutningen. Har ändrat min klipptid hundra tals gånger men nu är jag nöjd men den tiden jag har som tur är.

Aja, över till annat.!
Var nog den roligast gympa lektioen på länge idag. vi spelade fotboll oseriöst vi tjejer och det säger nog hela historian! kul var det i alla fall.
Föresten jag har ju inte sagt vad jag sökte för gym. Men det blev BF i alla fall. För syon tyckte inte jag skulle gå florist pga min astma. Hon tyckte det var dumt att gå där i tre år och sen inte kunna jobbba med det, för att astman kunde förvärras. Men men nu har jag i alla fall valt.
Jag och S ska nog åka ut till BF och kolla hur det är där. Hoppas vi kunde åka dit på fredag, men vi får höra med syon imorgon om vad dom sa.

Nu är det bara 17 dagar kvar om man inte räknar med skolavslutningsdagen och imorgon. Åå, bara 17 skoldagar kvar typ tre prov kvar. Detta kommer jag nog klara. JIPPY !  gud vad gött säger jag bara !

Kommentarer
Postat av: angelica

moahaha ja ska oxå va me i stadsloppet :D har vart me 2 år i rad :U fast ja kanske ska te liseberg i år istället... :P

2008-05-16 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0