Plugg

Tjingeling :)

Sitter just nu och pluggar lite so. Har lite kvar och lära mig sen kan jag allt hyffsat bra i alla fall :) eller det känns bra, men vi får se.
Igentligen har jag inte tid och blogga nu men jag gör det i alla fall.
Snart blir det att kolla på Gossip girls och sen Desperate housewifes. Och så blir det nog även lite plugg vi får se om jag okar med det!
Det är ju verkligen kanon väder ute, låg och pluggade i solen förut. Verkligen underbart ! Till helgen skulle det blir mellan 25-30 grader tyckte jag dom sa. Då blir det ligga ute och sola. Har inte tagit kort än på klänningen som jag sa men jag ska göra det på torsdag tror det eftersom då är jag pluggfri :D äntligt, gör det sista provet på torsdag! längtar tills dess.
Ska även träffa jennifer nere på stan på torsdag och kolla lite i affärer.

Just det, jag beslutsångest över en sak! jag vet inte om jag ska färga mitt hår rödbrunt aktigt men guld slingor, eller brunt men ljusbruna slingor i. vad tycker ni ? kommentera gärna :)

Ska plugga vidare, pusshej<3
Dagens outfit: (inge märkvärdigt men :P )


image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0