Skärpnig nu !

Måste skärpa mig nu och skriva mer i bloggen ! Men jag har haft fullt upp på sista tiden. Ska verkligen skörpa mig.

Nu är det inte många dagar kvar i skolan. Det är ungefär två veckor kvar och jag längtar. Jag vet att jag tjatar väldigt mycket om det. haha !
På torsdag gör vi det sista provet på skolan, ska bli skönt efter att ha gjort det. Har slitit som bara den denna termin är helt slut.

Är det någon som vet hur man gör om i bloggen ?! Vet verkligen inte hur man gör och jag vill göra om den, men ser aa för jävlig ut just nu. Ni kan gärna berätta hur man gör så jag kan göra om någon gång när jag har tid :)
Jag måste säga att vädret är just nu helt underbart! Solen skiner och det är äntligen vart ute. På onsdag och torsdag skulle det blir skit fint pch varmt, då blir det ligga ute och sola så man får lite solbränna till skolavsltuningen, det skulle bli skint fint och vara lite solbränd till klänningen eftersom det är guld aktig. Kan lägga ut bild på den senare så ni får se:)

Jag måste verkligen plugga som en galning tills på torsdag. Vill verkligen göra bra ifrån mig på det sista provet och så vill jag ju såklart ha ett så bra resultat som möjligt också.
Ska nog plugga lite innan jag går och lägger mig är verkligen jätte trött var upp tidigt imorse även om vi börjar tjugo i elva men det vara bara för att jag och K var ute och gick, samma sak gäller imorgon fast då har vi studiedag, då ska vi också upp tidigt för att gå ut och springa.

Har ni sett Det var en gång? Trodde inte den serien skulle vara bra, det handlar tex om askungen, kejsarens nya kläder och sånna bäcker fast i morderare version. såg ett avsnitt av det idag, det var ganska bra ! Det är varje måndag kl 20.00.  Kul att se något annorlunda.
Aja ska läsa lite på so:n nu ocn se så ska jag nog hoppa till kojs för se.
Puss och hej leverpastej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0