Sommar och sol.

Först och främst vill jag tacka för en undebar helg, <3. Har inte haft så kul på länge. I lördags hände en massa kul. Har inte skrattat så mycket på länge, haha !
Idag har jag varit ute för det mesta. Har varit ett sånt underbart väder. Varmt och soligt. Låg solade men det slutade med att jag somnade och så vaknade jag av att solen hade gått i moln så jag gick in och somnade. Sen så var jag riktigt hurtig och var ute och sprang med K. Vi sprang spåret som är 2,5 km. Var faktiskt gött och vara ute och springa men det var väldigt varmt.
Sommaren är verkligen på väg med stora steg! Längtar som bara den till sommarlovet börjar.

Sitter och funderar på om jag ska göra om lite på mitt rum, har börjat tröttna lite på det. Fundera på att byta med syrran, men hon har mindre än mitt rum och jag vill ha den storleken det är på mitt rum + att jag har en garderob som man kan gå in. Så det blir nog att jag möblerar om lite helt enkelt.
Ska gå och se lite på tv nu. Ha den under bra kväll,

Puss och kram., Ciao. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0