Stockholm

Igår var niorna till vår kära huvudstad för att gå på dramaten och shoppa.
Dagen började tidigt var uppe vid kvart över sex för att hinna göra mig iordning och grejsa med mat å det jag skulle ha med mig.
Vi åkte vid åtta på morgonen med fbk bussen. Alla var på bra humör men även trötta. Början på bussresan var lite törr men sen när alla hade vaknat till liv så blev det sköj.¨
När vi väl var framme så var vi först till tekniska museét, där ifrån fick jag en hel del sjuka bilder men kul var det speciellt 3D bio, eller den var inte super bra men rolig.
Sedan bar det av på shopping tur . Jag köpte två klänningar, ett linne och ett par örhängen.
Efter det så var vi på dramaten och kollade på hamlet. Det var nog den sämsta teatern jag har sett och dryg som tusan var den. Vi satt där i 3 timmar + att vi fick utskällning i pausen för att några hade prata å så.
Bussen hem var nog det roligast på hela resan. HAHA !
Om jag förkortar hela historien kan jag ju säga att jag och S var jävlig övertötta. Vi kom hem vid tre så jag är ganska trött nu, var upp vid sju imorse.
Vi stannade efter en timme i Enköping där vi åt MC vid halv tolv. Ja ni jag gick barfota inne på MC det är något som jag i alla fall inte ska göra om.
Jag lägger ut lite bilder från resan det är en hel uppsats om jag ska skriva hela resan.

 Jag och sara på bussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0