Studiedag.

Sitter just í soffan under ett täcke och kollar på film med syster ryster :) Idag blir det att jag och K ska ut och springa vid tio. Sen fortsätter dagen med att jag ska plugga lite och göra plätter till mig och syrran. Vid ett så ska jag tillbaka till skolan för att det är jag och några till som ska få vara med på några anställnings intervjuer för att anställa en kurator till skolan. Kul ska det bli i alla fall, eller jag hoppas det! 
Vi har gjort några frågor men några av dom är ganska roliga, men vi fårse hur det går :)
Sen efter vi har varit på det där i skolan ska blir det plugga så att hjärnan blöder ! Om inte solen går i moln som den gjorde igår typ hela eftermiddagen så ska jag nog sitta ute och plugga :) Härligt värre ! 

Ska även lägga ut en bild på klänningen sen, om jag kommer ihåg ! Det var det också ;) hah ! 
 Aja ska fortsätta och se på filmen nu,

Pussåhej

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra tisdag! :)

2008-05-27 @ 09:17:33
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0