Tjaba tjena.

Tjaba tjena!
Har lite ångest att jag sitter inne vid datorn just nu, istället för att vara ute när det är kanon väder.
Imorgon blir det av till huvudstan men skolan. Hoppas det blir bra. Det ska i alla fall bli varmt och så blir det säkert mycket shopping om jag hittar något. Kanske till och med kommer hem tomhänt men det tror jag inte. Eller man vet ju aldrig. Vi ska även på Kungliga dramaten och se på hamlet. Hoppas den är bra :)
Ska snart ut och springa med K. Får verkligen hoppas på att det inte är lika varmt som det var sist, men skit samma man får motion som tur är.
Måste även packa ner något till imorgon så jag inte får lång tråkigt på bussen men det tror jag inte, men jag tar med något i fall allt. Blir nog ingen sömn i alla fall. Vi kommer hem vid två - tre i morgon natt.
Medans alla andra slipper skolan på Fredag ska jag och hälsa på JB och kolla om jag ska gå florist eller inte och jag ska vara där vid nio och slutar vid tre-fyra och sen hem och sova.
Kommer nog sitta och halv sova på JB. haha !
Jag uppdaterar med på fredag om jag hinner.

Pusshej <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0