Fredag kväll

Tre ord räcker för denna kväll Otroligt lyckad kväll.  Var länge sedan jag hade så här kul. Jag och Julia satt och planerade våran framtid. Haha. Eftersom båda älskar Lars winnerbäck så kom vi på att hon och jag skulle bli musiker. Vi ska spela gitarr, dricka sprit och ligga etta på topplistan plus att vi skulle ha sara som fanklubb.( Glömde säga att vårat artistnamn ska vara floffig).  Vad tycks ? Kan ju säga att vi var väldigt övertrötta när vi kom på det eller i alla fall jag. Men kul var det måste jag säga ! Kvällen fortsätte med att jag hittade en elefant i maries vardagsrum! Den historien orkar inte jag dra nu, men jag tyckte att det var väldigt kul, men det var jag nog ensam om. Sedan blev det att vandra hemåt. Vi fick sällsakp ända till bergvik, där de andra vända tillbaka. Kan ju säga att jag och julia gick och sjöng Två elefanter balansedade.... och hade väldigt kul. Men ett skratt förlänger livet så det skadar inte och skratta =) Men efter denna dag så behöver jag verkligen skratta.

Puss och kram !


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi är bäst! :D

2008-12-04 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0