Tisdag



Hejsan !
Känns som evigheter sedan jag skrev något sist, men jag har haft fullt upp så det har inte blivit så mycket. Dagen idag bestog först av apun ( vi praktiserar i frya veckor och är redan inne på våran andra) men som tur var fick jag gå hem lite tidigare. Väl när jag kom hem så blev det att skriva klart inlämningen. Kan ju säga att det tog väldigt lång tid att skriva den, men nu är den äntligan klar efter många om och men. Så nu blir det att ta det lungt tills nästa vecka då det blir lite mer plugg för då ska jag börja med en ny inlämning om våran apu. Trodde faktiskt inte vi skulle få så mycket plugg som vi fick men så blev det i alla fall !

Jag måste säga att jag är extremt sugen på att shoppa. Vill få lite nytt i garderoben, ska faktiskt ner till stan eller bergvik på torsdag med s. Fårse om jag får med mig något hem eller om jag hittear någon juklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0