Ännu mer plugg !

Hejsan !
Min dag bestog ut av plugg idag också. Ska bli riktigt skönt imorgon när provet är gjort. Kunde väl ha pluggat lite mer än vad jag gjorde idag men det känns som jag kan allt nu och det är det som är huvudsaken. Matte provet idag gick faktiskt jätte bra. Trodde inte det skulle gå så bra som det gjorde, men jag ska inte säga för mycket.
Jag måste även berätta att jag har klippt mig idag! Blev ganska nöjd och så måste jag säga att min lugg är tillbaka igen.
Idag har nog varit den roligast dagen på länge. Det var mycket skratt idag vill jag lova. Det roligast var nog äventyret i busskön idag när Lenny och Carro välter bussgallret och trillar mitt framför bussen. Det var faktiskt många som skadade sig med det var rätt kul när de två trillade rätt ut i vägen. Skräll att det var Lenny som trillade. haha =) .
Hoppas eran dag har varit bra får själv har min varit toppen. Ha en bra kväll. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0