Kl 07.06

Hoppas alla har sovit gott! Själv har jag sovit super skönt.
Skola dagen idag blir lång. Vi börjar halv nio och slutar inte förns fem över halv fyra, så det blir en lång dag idag. Idag har vi även det sista provet innan lovet. Är faktikst lite nerövs inför det, men det kommer nog gå så bra då. Efter skolan så måste jag städ och även packa. För imorgon blir det iväg till kunliga huvudsaten Stockholm. Ska bli kul och komma iväg. S och A får sitta med mig på tågstationen imorgon och vänta på tåget så det inte blir så långtråkigt. Sen på lördag ska vi åka till Jönköping för att gå på 30-års kalas för Fredrik har fyllt år. Grattis ! Sen på söndagen åker vi tillbaka till Stockholm och vi ska även åka förbi Gränna på vägen till Stockholm. Jag kommer hem på tisdagen eller onsdagen. Så det innebär att det blir lite shopping när jag kommer tillbaka till Stockholm.
Ni får ha en bra dag idag. Och sätt på er varma kläder det var inte så varmt ute, det var strax under nollan. Så det blir en kylig dag idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0