Onsdag

Känner att jag har varit dålig på att blogga nu ! Får ta och skärpa mig!
Jag måste berätta att vi började måla om på rummet i helgen och nu är allt klart. Är verkligen jätte nöjd ! Det känns mycket större, men det är nog bara för det är vitt.
Idag hade vi sovmorgon, riktigt skönt måste jag säga. Har inte sovit ut på ett tag, så nu var det verkligen dax ! Var även lite chokad idag att vi inte härjade runt som vi brukar göra. Det var väldigt lungt måste jag säga. Jag tycker det är lite läskigt att man egentligen kan ha så kul i skolan.
Imorgon blir det nog bara och ta det lungt. Ska kanske även vara med S. Var ett tag sedan nu =) .

Jag måste tipsa om en otroligt bra bok som jag läser i skolan just nu och det är I taket lyser stjärnorna.


Kommentarer
Postat av: ugglan

Jag har också läst den boken, fast det är länge sedan. Visst är den bra men sorglig.....

Äldsta tjejen har också läst den, hon gillade den också.

Kram Ugglan

2008-10-09 @ 21:35:04
URL: http://ugglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0