Today

Tjaba !
idag började dagen tidigt med att Jonas ringde och väkte mig. Han ville säga hej då till mig innan han åkte till Gran canaria. Hoppas du får det bra där nere! Sedan så fick mamma hjälpa mig att färga håret. Fick för mig att jag skulle ha lite mer rött in men det blev dock lite mer brunare, men det gör absolut ingenting. Städade även en lite sabbis innan S och R kom förbi. Vi cyklade över till A. När vi kom dit så blev det se på film eller rättare sakt vi såg på tre eller fyra filmer. Sen har vi inte gjort så mycket idag. Tiden bara rann iväg för oss.

Jag måste även berätta att den första snön kom idag. Eller det snöande lite och så låg snön kvar i ca fem min. Men det gör inget, tycker det är lite tidigt för snö. Och S som inte trodde J skulle vara hemma när den första snön kom, men det var han. Haha.
Vädret har faktiskt varit konstig hela dagen idag. Ena stunden är det kol svart ute och renga, efter fem min så var det sol. Det haglade lite emellan åt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0