Vänner

Hejsan ! Sitter här och kollar på vänner och såklart lyssnar jag även lite på Kungen (Lars Winnerbäck). Skoldagen var väldigt kort idag. Istället för att sluta fem över halv fyra så slutade vi kvart i elva. Riktigt skönt var det och sluta tidigt. När jag kom hem så blev det och värma mat och kollade lite på tv, var även ut på en lång promenad. Annars har det inte hänt så mycket mer, plockade även bort lite grejer på rummet.

Sara, nu får du inte blir sur på mig när jag skriver detta, men idag på naturkuskapen så satt vi i datasalen så säger sara; "Det måste vara något fel på datorerna" sedan så byter hon dator och säger, "men vad är det sol är fel?" Efter ett tag kommer hon på "Jag vet vad som är felet, datorerna är ju inte på" haha! vad jag skratta. Du är vekrkligen stjärnan i klassen, men vi gillar dig i alla fall för dina blonda sidor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0